Vi hjälper er på kort eller lång sikt

Förvaltningsledare telefoni och Contact Center

Behöver ni någon som tar förvaltningsansvaret för telefonin? Om ni är i behov av tillfällig resurs som förvaltningsledare för telefoni och Contact Center så kan vi hjälpa till. Vi vet hur det kan vara när det tillfälligt hopar sig med arbetsuppgifter eller när det blir en förändring i en organisation.

Kontakta oss

Förvaltningsledare

Behöver ni någon som tar förvaltningsansvaret för telefonin? Om ni är i behov av tillfällig resurs som förvaltningsledare för telefoni och Contact Center så kan vi hjälpa till.

Vi vet hur det kan vara som chef

Vi vet hur det kan vara när det tillfälligt hopar sig med arbetsuppgifter eller när det blir en förändring i en organisation. Det kan vara när en medarbetare slutar eller någon byter arbetsuppgifter.

Det kan också vara när ansvaret för telefonin flyttas till en ny avdelning och man måste bygga upp en ny förvaltning. Som ett resultat av något står man där och inte riktigt vet hur man ska ta sig vidare.

Vi själva varit i den där sitsen då det är jobbigt och när man inte riktigt vet vad man ska göra eller när man inte hinner ta i allt vet därför hur pressad man känner sig då.

30 års erfarenhet

Vi har över 30 års erfarenhet av telefoni i olika roller. Genom åren har vi själva varit både chef, telefoniansvarig och förvaltningsledare för telefoni och Contact Center. Vi har samlat på oss stor erfarenhet av vad rollerna innebär. Vi har dessutom god erfarenhet av vad olika verksamheter brukar ha för behov och vad ledningen förväntar sig av rollen.

Vad vi kan stötta med

Exempel på arbetsuppgifter vi kan stötta er med är:

  • Systemförvaltning
  • Leverantörsstyrning
  • Avtalsuppföljning av era externa SLA
  • Upphandling och kravställning
  • Budgetering och budgetutfall
  • Utveckla och förvalta era förvaltningsplaner
  • Säkerställa användbarheten och era interna SLA
  • Fungera som länk mellan verksamheter och tekniker
  • Omvärldsbevakning
  • Projektledning
  • Utbilda inom telefoni och Contact Center

Hur går det till?

Våra uppdrag börjar nästan alltid med ett möte. Antingen ett personligt möte eller ett samtal per telefon. Vi pratar igenom vilka behov ni har och vad vi med vår erfarenhet kan bidra med.

Nästa steg brukar sen vara att vi gör ett förslag på upplägg och plan för hur vi skulle kunna stötta er som vi sedan går igenom tillsammans. 

Ibland har vi också innan vi tar fram en plan för uppdraget haft en workshop tillsammans innan för att se vad vi kan bidra bäst med. Varje kund är unik och så är varje uppdrag.

Hör gärna av dig så tar vi ett samtal om vad som fungerar bäst för er.

Intresserad? Kontakta oss

1 + 6 =

Share This