Dra nytta av våra erfarenheter

Utbildningar

Ny på jobbet? Nya arbetsuppgifter? Dags för energipåfyllning eller vill du utöka ditt nätverk? Oavsett anledning så är du välkommen på våra utbildningar.

Kontakta oss

Nytt ansvar? Nya arbetsuppgifter?

Har du fått ansvar för telefonin eller ditt Kontaktcenter och inte jobbat med det förut? Eller bytt tjänst och utökade arbetsuppgifter?

Dags att implementera en ny lösning och du fått ansvaret som projektledare? På väg att gå vidare till nya utmaningar och vill fylla på med nya kunskaper? Eller kan dina medarbetare mer än dig och du känner dig i underläge?

Eller helt enkelt bara vill få ny energi och möjlighet att utöka ditt kontaktnät?

Specialanpassade kurser

Vi vet hur det kan vara och har därför tagit fram några specialanpassade kurser för dig som arbetar med telefoni och Contact Center i samarbete med vår partner Call Center Management.  Även om telefoni blir mer och mer integrerat i alla annan kommunikation, vilket vi anser det ska vara, så finns det fortfarande behov av kunskaper i hantverket. Tidigare arbetade vi under ett gemensamt man – Teleutbildningar.se.

Våra utbildningar

Telefoni för förvaltningsledare

På en dag går vi igenom det viktigaste du behöver veta kring telefoni i din roll som förvaltningsledare. Vi går igenom de krav som ställs från bland annat ert Contact Center, er Helpdesk och hur telefonin påverkar företagets ansikte utåt.

Du får konkreta tips och verktyg som du kan omsätta i din vardag. På en dag går vi igenom det viktigaste du behöver kunna för att förstå hur telefonin fungerar för ditt företag eller organisation.

LÄS MER

Telefoniansvar

Utbildningen lotsar dig igenom krav som ställs på kontorstelefonin i ett företag eller organisation.

De moment som berörs är bl a teknik, Customer experience, ekonomi, krishantering, systemförvaltning, leverantörsstyrning, projektplanering och support.

Du får tips och verktyg som du direkt kan omsätta. Vi lägger också extra tid för erfarenhetsutbyte och nätverkande.

LÄS MER

Projektledning

En bra grund för dig och er när ni ska planera för större förändringar inom telefoni, Contact Center och arbetsplatsområdet.

Vi går igenom grunderna för ett projekt, hur man startar ett projekt och vad som krävs av dig som  projektledare för att det ska bli en lyckad upphandling, implementation eller förändring.

Intresserad? Kontakta oss

Jag är intresserad av

7 + 10 =

Share This